Çok çirkinim. Hiçbir erkek beni beğenmiyor. Hiç arkadaşım yok.

Çok çirkinim. Hiçbir erkek beni beğenmiyor. Hiç arkadaşım yok. Ve illa ilgi görmek için oramı bura mı da açmıyorum ki böyle giderse öyle olucak, çünkü aşırı yalnızım ve anne baba sevgisi bile bilmiyorum. Sizden tek istediğim önerilerinizi söyler misiniz? Veya neler yapabilirim. Lütfen kötü şeyler yazmayın. Daha da kalbimi kırmayın.
Çok çirkinim. Hiçbir erkek beni beğenmiyor. Hiç arkadaşım yok.
Cevapla