Sadakatimin ve destegimin hiçbir karşılığını göremedim ya kahroluyorum?

Durumu çok kötüydü biz park köşelerinde simit meyve suyu yerdik. Sonra memur oldu 3 yıldır memur ama hala borç harç içinde hiçbir şeyi yok ben varlıklı biriyim bir sürü evimiz arabamız var onu sadece sevmiştim ama ne sadakat gördüm ne de emeklerimin bi sonucunu. Boşa giden 4 senem oldu sadece kendime çok üzülüyorum enayiliğime. Sonra kızlar niye paraya bakıyor derler bakmayanı da hafife alırsınız böyle harcarsınız. Kendime çok üzülüyorum
Sadakatimin ve destegimin hiçbir karşılığını göremedim ya kahroluyorum?
Cevapla