Sevip rededildikten sonra bi anda niden düşman yerine koyuldum?

sanırım herkeste böyle oluyor. Yani küfür edip sövmedim ki. sadece "sevgi" sevdiğimi söyledim.

red yiyebilme ihtimalini düşünmüştüm. En azından cesaretli bi şekilde söyledim. Ama bi anda instadan çıkarmalar , düşman muamelesi vs. neyse derdimi buraya dökeyim dedim.

Sevip rededildikten sonra bi anda niden düşman yerine koyuldum?
Cevapla