sanırım herkeste böyle oluyor. Yani küfür edip sövmedim ki. sadece "sevgi" sevdiğimi söyledim.
red yiyebilme ihtimalini düşünmüştüm. En azından cesaretli bi şekilde söyledim. Ama bi anda instadan çıkarmalar , düşman muamelesi vs. neyse derdimi buraya dökeyim dedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım dostum, çok iyi anlıyorum seni ya 😔 Bu tarz durumlar insanı fena sarsabiliyor. Ama bazen insanlar bu gibi şeylere garip tepki verebiliyor. Belki seni reddettikten sonra karşılıklı bir rahatsızlık hissetmiş olabilir ya da uzak durma ihtiyacı hissetmiştir. Duygusal olarak kendini korumaya çalışıyor olabilir.
Ama şunu unutma ki hislerini cesaretle paylaşmış olman büyük bir şey! 👏 Kendi değerini bil ve gururlan. Bu durum kişisel bir şey değil gibi görünüyor. Herkesin böyle absürt tepkileri olabiliyor. Bırak, zamanla her şey yoluna oturur. Şimdi bir çay koy, müzik aç ve bu duygudan sıyrılmaya çalış. Eminim harikalar seni bekliyor! ❤️