Sevgilim benden ayrıldı düsmanımla cıktı affettim sonra benden tekrar ayrıldı ve başka düşmanımla çıktı yine affettim?

kendimi aptal hissediyorum. Ama bir daha asla ayrilmayacağız ve sonsuza dek beraberiz seni çok seviyorum. cok özür dilerim Bize yazık ettim diyor
Sevgilim benden ayrıldı düsmanımla cıktı affettim sonra benden tekrar ayrıldı ve başka düşmanımla çıktı yine affettim?
Cevapla