Eski sevgilim bana geldi affetmedim bu sefer de benden önceki exine gitmiş?

Arkadaşlar takipteyim onu. Bunu biliyor. Hatta o 2 senelik exinide takibe aldım. Bunu da biliyor. O kız bu çocuğu en yakın arkadaşıyla aldatmış. Onla buluştuktan sonra arkadaşının evine gidp çocukla birlikte olms. Bu çocukla biz ayrıldık çok kötüydü. Ben bu hallerini gördüm. Ama yazmadım. Affetmicem zaten nie yazayim.. Neyse ondan sonra işte bana geldi. İlk geldiğinde sevgilm var dedim bidaha gelmesin die ama çocuk kötü bı haldeydi. Ondan sonra gönderdim. Bir ay sonra tekrar geldi. Bu sefer izin verdim benmle konuşmasına. Çünkü acıdım gerçekten çok canı acıyordu çok acı çekiyordu. Üzüldüm bende haline. Sonuçta bir sene geçirmişim. Tecili bozdurdum kurtuluyosn askere gdiiom dedi. Ara dedim dertlestm bunla. Değer verdiğim için onu dinlediğimi söyledim. Affetmicegimi anlattım. O yüz yüze buluşmaya falan çağırdı beni. O gece exinide takibe aldm ben her şeyi biliyorm o kızla konustk faln dedm şaka yaptm. Bu baya sinirlendi. Onu nasıl takibe alirsn o benim düşmanım artık sende öyle olursn ben sana bambaşka değer veriyordum artık vermem faln dedi. Bende sakin ol sadece takibe aldm konuşmadm dedim. O kız benm aşık olduğum kişiydi ben sana aslında aşık deildm sadece farklı sevdim seni faln dedi. Ben orada çok uzuldm bana çünkü diyordu ki ben sana aşık oldm ben ilk defa birine aşık oldm diyordu. O gün orada bunu söyledi bana. Canimi yakcagini bile bile... O akşam beni kaybetmekten çok korkuyosn dimi dedim evet ama kaybetmedi burdasın dedi. Aptl işte benm aklımdan geçeni bilmiyor. Ben o buluşmadan sonra akşam onu çok ağır bı mesajla tekrar gönderdim. İki gün sonra sevgilsii varmış gibi reelsler atmaya başladı. Tabi ben bunu yemedim. Bı hafta faln oldu. Hatta geçti. Bugün o exini takibe almış. Sevgilisi olmadığı kesinleşti. Ama o çocuk bu kadar nefret ediyorum dediği birine niye gitti. Hayır işin kötü tarafı benm takipte olduğumu biliyor. Bunu söyledim zaten. İkisinide takibe aldığımi biliyor. Ben o kadar yakın takipteyimki en yakın arkadaşlarinin bile bilmediği sırrını öğrendim. Bu kızla tekrar takiplestigini görürsem benm delircegimi biliyor ki şu an gordugmude iyi biliyor. Beni kendine döndürmek için mi yapıyor anlamıyorum. Ama gerçekten çok saçmalıyor. Askere gitsede ülke bir sapıktan kurtulsa artık.

Eski sevgilim bana geldi affetmedim bu sefer de benden önceki exine gitmiş?
Cevapla