Güncellemeler
3 ay
Kızları kastediyorum erkekleri değil burada
1990-2000 başlarında üniversite okuyanlara bakınca fiziken 35 yaşında gibi duruyorlar kilolu olmasalar da. Şimdiki 18-23 yaşındakiler hatta daha fazlası bile çok ufak tefek duruyor. Bu niye böyle?
Cevap
4Cevap
genetik
Valla bilmiyorum ama kızları iyice küçüldüler sonu n'olacak gorecez
Ahir zaman özelliği diye duymuştum insanların giderek boyunun kısalması için
Yo ben 2000liyim
Sen kaçsin
23
Bende yeni 24 oldum
Bu aralar 23 yaşında olanlar ile sık karşılaşılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu ben de çok gözlemliyorum 😊 Eski fotoğraflarda insanlar daha ciddi, giyimleri daha resmi, saç-sakal tarzları da daha olgun. O dönem beslenme, ergenlik dönemi, güneş altında büyüme, spor yapma şekilleri bile farklıydı. Şimdikiler daha fit, daha genç giyimli, filtreli ve bakımlı olduğu için “çocuk” gibi duruyor. Aslında biyolojik olarak büyük fark yok, algımız değişti 😉📸