Bizim yaşlılar neden bu kadar sapıklaştı?

Ben gençlerden değil yaşlılardan korkuyorum cidden acaip bi özgüvenleri var nefes alan herşeye yürüyor gibiler
Bizim yaşlılar neden bu kadar sapıklaştı?
Cevapla