Yolda yürürken sizden yakışıklı (güzel) birini gördüğünüzde moraliniz bozuluyor mu? Yan tarafta oturan bir kız var çok güzel ama yanındaki çocuk da yakışıklı. Tabii ki o kızı o alacak mutluluk onun hakkı. Keşke ben de yakışıklı olsaydım. Benim hiç kız arkadaşım olmadı. Hep millete özendim. Kendimi yakışıklı hissetmediğimde acıdığımda hep hırs yaptım aşırı ders çalıştım. Şu an iyi bir işim var ama çok mutsuzum. Kadınlara olan güvenim de sıfır açıkçası. Çevremde gördüğüm ilişkilere bakılırsa herkes birileri ile bir şeyler yaşamış. E tabii herkes benim gibi mal değil 30 yaşına kadar boş gezsin. Şimdi haftanın 6 günü çalışıyorum istesem de zamanım yok. O kadar çalıştım da noldu 3 kuruş fazla kazandık ama hayatı kaçırdık.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer