Sahilde yalnız takılıp kendimi ezik hissetmem normal mi, kadınlara güvenim neden bu kadar sıfır oldu?

Yolda yürürken sizden yakışıklı (güzel) birini gördüğünüzde moraliniz bozuluyor mu? Yan tarafta oturan bir kız var çok güzel ama yanındaki çocuk da yakışıklı. Tabii ki o kızı o alacak mutluluk onun hakkı. Keşke ben de yakışıklı olsaydım. Benim hiç kız arkadaşım olmadı. Hep millete özendim. Kendimi yakışıklı hissetmediğimde acıdığımda hep hırs yaptım aşırı ders çalıştım. Şu an iyi bir işim var ama çok mutsuzum. Kadınlara olan güvenim de sıfır açıkçası. Çevremde gördüğüm ilişkilere bakılırsa herkes birileri ile bir şeyler yaşamış. E tabii herkes benim gibi mal değil 30 yaşına kadar boş gezsin. Şimdi haftanın 6 günü çalışıyorum istesem de zamanım yok. O kadar çalıştım da noldu 3 kuruş fazla kazandık ama hayatı kaçırdık.
Sahilde yalnız takılıp kendimi ezik hissetmem normal mi, kadınlara güvenim neden bu kadar sıfır oldu?
Cevapla