Kadınlara olan güvenim her geçen zaman neden bu kadar azalıyor?

Örneğin, biriyle tanışıyorum ve ilk 1-2 gün güzel güzel konuşuyoruz. Daha sonra misal bir şey oluyor ve karşıccinse soru sorduğumda hemen aksi şekilde yanıtlar alıyorum. Hatta konuyu çarpıtarak yeri geliyor beni aşağılamaya bile çalışanlar oluyor. Oysa ki iyi niyetli ve insan gibi yaklaşırken beni terslemeleri beni her geçen zaman kendilerinden soğutuyorlar.

Sanırım iyi niyetli biri olduğumdan doğru kişi karşıma çıkmıyor ve böyle de olacaksa hiç çıkmasın daha iyi diyorum.

Siz bu duruma neler söylemek istersiniz? 🤔
Kadınlara olan güvenim her geçen zaman neden bu kadar azalıyor?
Cevapla