Örneğin, biriyle tanışıyorum ve ilk 1-2 gün güzel güzel konuşuyoruz. Daha sonra misal bir şey oluyor ve karşıccinse soru sorduğumda hemen aksi şekilde yanıtlar alıyorum. Hatta konuyu çarpıtarak yeri geliyor beni aşağılamaya bile çalışanlar oluyor. Oysa ki iyi niyetli ve insan gibi yaklaşırken beni terslemeleri beni her geçen zaman kendilerinden soğutuyorlar.
Sanırım iyi niyetli biri olduğumdan doğru kişi karşıma çıkmıyor ve böyle de olacaksa hiç çıkmasın daha iyi diyorum.
Siz bu duruma neler söylemek istersiniz? 🤔
Sanırım iyi niyetli biri olduğumdan doğru kişi karşıma çıkmıyor ve böyle de olacaksa hiç çıkmasın daha iyi diyorum.
Siz bu duruma neler söylemek istersiniz? 🤔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer