Erkeklere cok haksizlik ediyoruz kizlar🥺🥺 ?

Yani ben farkına vardım ki erkeklerin çok üzerine gidiliyor sanki hiçbir yükün altında değillermiş de hayatı laylaylom yaşıyorlarmış gibi hissediyoruz veya öyle düşündüğümüzü hissettiriyoruz sizce de öyle değil mi

Güncellemeler
3 ay
Bence evlilikte bir erkek kisitlanmamali geceleri disari bilardo oynamaya cikmak istemeleri kadar normal bir sey yok birakin da hayatlarinu yasasin adamlar
Erkeklere cok haksizlik ediyoruz kizlar🥺🥺 ?
Cevapla