Erkekler neden regl olduğumuz için aşağılıyor?

Regl olanlara sataşma gereği duyuyorlar nedense... regl olunca tüm dünyaya duyurmazsiniz yaa diye bizde onlara şeyiniz kesilince düğūn yapiyorsunuz diye cevap verdiğimizde biz bir kere erkekliğie geçiş yapiyoruz sizinkinde ise sadece altüstü kan damliyor diye küçümsüyorlar birde tek seferlik yapiliyor diye daha önemli olduğunu hrr ay yapilan tekrarlanan şeylerin anlamsiz olduğunu söylüyorlar hatta islamda regl olmak bile farz değil aksine o gün kapatilmanis lazim diyolar aslinda bakilirsa regl rahimde gerçekleşen bir olay ve rahim allahin 99 isimlerinden biridir ayrica çocuk yapabiliyoruz erkekler ise bunun kutsal bir yani yok hamileysenizde bize ne siz kendiniz oluyorsunuz ve hamile oluyorsunuz diyede herkese duyuruyorsunuz çok ayip diyolar artik tartismaktan niktim bende neden erkekler regl olan kadinlara sataşiyor ve küçümsüyorlar?
Erkekler neden regl olduğumuz için aşağılıyor?
Cevapla