Bazen erkeklere haksızlık mı yapıyoruz?

Erkeklere üzülüyorum bazen. Tamam masum değiller ama en kezban kız bile arabalı kaslı erkek istiyor. Bir şeyler yaşamak isteyen erkeğe sapık diyorlar ama b*kir erkeği aşağılıyorlar. Erkek hesap ödesin para kazansın düğün masraflarını karşılasın mehir versin erkek ağlamasın derdini belli etmesin kıskanmasın kızın geçmişini sorgulamasın b*kire kız istemesin erkek cinsiyetçi olur gibi bir sürü şey
Bazen erkeklere haksızlık mı yapıyoruz?
Cevapla