Anılarımızı asıl şekillendiren şey sahip olduklarımız mı, yoksa yitirdiklerimiz mi?

Çoğu zaman sahip olduklarımızı yaşarken kıymetini tam fark etmiyoruz; hayatın içinde akıp gidiyorlar.

Ama kaybettiklerimiz, yarım kalanlar, eksilenler… nedense daha derin iz bırakıyor.

Anılarımızı asıl şekillendiren şey sahip olduklarımız mı, yoksa yitirdiklerimiz mi?

Belki de anı dediğimiz şey, yaşadıklarımızdan çok içimizde kalanlarla ilgili.

Sizce hangisi daha kalıcı: yaşananlar mı, yoksa kaybedilenler mi?

Anılarımızı asıl şekillendiren şey sahip olduklarımız mı, yoksa yitirdiklerimiz mi?
Cevapla