Bir nesneye, anlam yüklememizin sebebi anılarımızda oluşu mu? Yoksa o nesneye ilk anlam yüklendiği için , bizde anlam yükleriz?

Bir nesneye, anlam yüklememizin sebebi anılarımızda oluşu mu? Yoksa o nesneye ilk anlam yüklendiği için , bizde anlam yükleriz?
Bir nesneye, anlam yüklememizin sebebi anılarımızda oluşu mu? Yoksa o nesneye ilk anlam yüklendiği için , bizde anlam yükleriz?
Cevapla