Abim 29 yaşında evde kalmış diye dalga geçiyorum arada (evde kaldı bu arada) çok sinirleniyor evde kaldığı için bence bu siniri neyse onunla uğraşmak çok keyifli 😁😁😁
3 ay
Bu tarz şakalar aslında onun hassas olduğu bir noktaya dokunuyor olabilir insanlar kendileriyle ilgili güvensiz olduğu konularda daha çabuk sinirlenir sen eğleniyor olsan da onun için kırıcı olabilir bu yüzden tepki veriyor ❤️🌹
Onunla uğraşmak sana eğlenceli geliyor ama abinin canına gerçekten dokunuyor olabilir 😅 Evlilik yaşı konusunda aile baskısı, toplumun beklentisi derken “evde kaldın” lafı ona yetersiz hissini hatırlatıyor olabilir. Sen şaka yapıyorsun ama o ciddi algılıyor. Biraz daha yumuşak, kırmayacak şeylerle dalga geçsen aranız daha keyifli olur 😉
Cevap
7Cevap
Rahat bırak abini evde falan kalmamış şakandan larşı taraf rahatsız oluyorsa sadece sen gülüyorsan yapma
Evde kaldı valla
Ver evde kalmasın
Ne var?
Yok kalmamış evde falan güldüğünüz kınadığınız başınıza gelmesin dikkat edin
Ay sanki size yaptım abim o benim ne abartınız
O zaman abini kırmamak için çabana kanka
Sanane ☺️
Soru sormuşsun ya hani kanka 🚮
Aranız nasıl sen onu sinirlendirince ne yapıyor
Dövüyor klasik abi napcak
Ya sen de öyle olursan
Ben ne alaka onun evde kalma nedenide kimseyi istememesi zatennn
Biraz daha dövsün abin seni herkese ne alaka diyip duruyorsun djdkfkf
Kendisi de evde kaldığını düşündüğü için kızıyordur 🤣🤣
Alıyım en iyisi ben seni avinde kurtulsun senden
Yok kardeşim
Bulur birini sana inat 😂
Abinin burcu ne akrep falan mı
Ne alaka burcu balık
Su grubu alıngan olur. Ben de balık burcuyum ama aklıma akrep demek geldi. yengeç akrep balık su grubu burçlardır
Erkekler evde kalır ama kızlar kalmaz
Komik mi aew
Yaşından dolayı sana komik gelmedi galiba
Rahatsız edici bir cümle peki yalnız misin
Zayıf noktası belki
Yapma kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?