Abim 29 yaşında evde kaldı diye dalga geçince neden bu kadar sinirleniyor?

Abim 29 yaşında evde kalmış diye dalga geçiyorum arada (evde kaldı bu arada) çok sinirleniyor evde kaldığı için bence bu siniri neyse onunla uğraşmak çok keyifli 😁😁😁
Abim 29 yaşında evde kaldı diye dalga geçince neden bu kadar sinirleniyor?
Cevapla