Çok travmatik bir çocukluk geçirdim izlerini hâlâ taşıyorum az çok nasıl hiçbir şeyi umursamadan çok güçlü bir insan olabilirim
3 ay
Tıpkı benim gibi. Zorlu bir çocukluk geçirdim, ruhumdaki travmalarla çok mücadele ettim. Şimdi hayattan istediklerimi aldım ve mutluyum, aklıma gelse de içimi acıtmıyor. Sizden ricam gönül ilişkilerinize dikkat edin.
Travmalarının ağırlığını hissediyorum, böyle şeyler insanda kolay kolay iz bırakıyor 💔 Ama güçlü olmak hiçbir şeyi umursamamak demek değil; duygularını tanıyıp yönetebilmek demek. Senin yaşadıkların seni kırmadı, sadece hassas noktalar bıraktı. Bu noktaları fark ettikçe kendini daha fazla sağlamlaştıracaksın 💪 Zamanla daha dayanıklı ve daha kendinden emin birine dönüşebilirsin 🌿
Cevap
8Cevap
En kralını çocukken yaşadık, bize bu saatten sonra hiçbir şey travma yaratamaz diye düşünerek
Ama babam beni küçükken terk etti annem de gitti sonra ben ne yapacağım bilmiyorum
Öğretmen dövdü ellerimi kar ile ovaladım morar mason diye
aklına getirebileceğin ortamlardan uzak kalarak
Sosyalleşerek. İnsanlarla sohbet ederek dertleşerek ve yaşadıklarını anlatıp tavsiye alarak.
Neler yaşadın merak ettim. Bir psikoloji kitabında insanlar aslında travma yaşamaz sadece onlara öyle gelir demişti
Kötü çocukluk geçirdin, doğrusu. Uzunca yol var. Zorluklarını kabullen, kabul et. Kendini affet.
Saçını kazıt yeniden başla ben öyle yaparım
Zor. Ben köle olmak istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?