Bu kadar ihanet, kayıp ve depresyondan sonra sizce duygusal olarak güçlü sayılır mıyım?

İlk sevgilim 16 yaşımda oldu ve annesi ailesi kuzenleri hep beni tanıyorlardı kuzeni ile arkadaş bişe olmuştuk. Beni sırtımdan bıçakladı sevgilime seni seviyorum ama sevgilin var demişti. Sevgilimde benden ayrıldı kuzenine gitti.

sonra babamı maalesef kaybettim onlar bildiği halde nişan yaptılar halay çektiler.

deprosyona girdim. Saçlarım dökülüdü. Kaşlarım bile dökülmüştü iyice strese girdim üç ay adet olmadım.

okudğum bölümdekiler bana diksiyonun kötü işin olmaz tipin kötü sevgilin olmaz falan dediler ben daha da strese girdim. Herşeyi kaybettim yaşamaya değecek bir hayatım yok diyerek sürekli intihar etmeye çalışıyordum ama başaramadım.

ama yalan yok hayattımı düzelten bir erkekle tanıştım sevgili oldum iyileştim ki o da beni terk etti eski halime geri dönüyorum

Güncellemeler
4 ay
Güncelleme
Güncellemeler
4 ay
Güncellemeeeeee
Bu kadar ihanet, kayıp ve depresyondan sonra sizce duygusal olarak güçlü sayılır mıyım?
Cevapla