İlk sevgilim 16 yaşımda oldu ve annesi ailesi kuzenleri hep beni tanıyorlardı kuzeni ile arkadaş bişe olmuştuk. Beni sırtımdan bıçakladı sevgilime seni seviyorum ama sevgilin var demişti. Sevgilimde benden ayrıldı kuzenine gitti.
sonra babamı maalesef kaybettim onlar bildiği halde nişan yaptılar halay çektiler.
deprosyona girdim. Saçlarım dökülüdü. Kaşlarım bile dökülmüştü iyice strese girdim üç ay adet olmadım.
okudğum bölümdekiler bana diksiyonun kötü işin olmaz tipin kötü sevgilin olmaz falan dediler ben daha da strese girdim. Herşeyi kaybettim yaşamaya değecek bir hayatım yok diyerek sürekli intihar etmeye çalışıyordum ama başaramadım.
ama yalan yok hayattımı düzelten bir erkekle tanıştım sevgili oldum iyileştim ki o da beni terk etti eski halime geri dönüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer