Evde annemin öfke nöbetleri ve kardeşlerime psikolojik şiddet yüzünden ne yapmalıyım?

Annemden çok şiddet görerek büyüdüm sonra büyüyünce karşı dircam yaptırmıycam hayaliyle büyümeyi beklemiştim şimdide küçük kardeşlerime öfke nöbetleri eşya parçalamalar yolun psikolojik şiddet görüyor napmalıyım çok konuştum ama tersliyor beni senden mi öğrencem sen ne karışıyon diyor birde kardeşime anlatma diye kızıyo babama da böyle evde öfke kontolü bozuk biriylr yaşaamak çok zor

Evde annemin öfke nöbetleri ve kardeşlerime psikolojik şiddet yüzünden ne yapmalıyım?
Cevapla