Neden bir erkek tipime iltifat ettiğinde tiksiniyorum ama Kız edince seviniyorum?

Bir erkek bana iltifat ettiğinde, sanki bu sözlerle tavlanacak kadar değerimin düşük olduğunu düşünüyormuş gibi hissediyorum. Ama neden böyle düşünüyorum?
Güncellemeler
3 ay
Arkadaşlar erkek düşmanı değilim benimde kardeşim abilerim var
Neden bir erkek tipime iltifat ettiğinde tiksiniyorum ama Kız edince seviniyorum?
Cevapla