Hem güzel olduğunu hissetmek istemek, iltifat duymaya ihtiyaç duymak , hemde erkeklerin pis bakışlarından rahatsız olmak?

Öğrenci evindeyken kızlar saolsun hiç ihtiyaç duymuyordum. Benim özgüven kaynaklarimdi. Kiyafetimden ayakkabima herşeyde imdadıma yetislerdi Şimdi baba ocağında kimseye danisamiyorum. Ne desem ne anlarim ben iyi iste deyip gecistirmeler... İyi mi degil mi acaba yakışmadı mi derken derken... süslü bir kiz oldum. Tabi erkeklerde bakıyor ve bu bakışlar beni rahatsiz ediyor.. NE TUHAF BIRIYIM DEĞİL Mİ?
Hem güzel olduğunu hissetmek istemek, iltifat duymaya ihtiyaç duymak , hemde erkeklerin pis bakışlarından rahatsız olmak?
Cevapla