Bir erkek neden gıcık davranır her kıza iyi bana gıcık?

onla tanıştığım güne artık pişmanım arkadaşım ama beni canımdan bezdirdi bana yaptığı gıcıklıklara dayanamıyorum artık diğer kız arkadaşlara iyi ama bana gelince gıcık ters davranıyor diğer kız arkadaşlar buna hakaret etseler bile gülüp geçiyor ben bişe diyecek olsam başlıyor terslemeye gıcık davranmaya adama iyi diyorum kötü anlıyor şunu şöyle yap diyorum ben böyle istiyorum böyle yapacam diyor ama başka bir kız aynı şeyi dese evet haklısın diyor ama bana gelince gıcık ve ters beni hayattan bezdirdi
Güncellemeler
+1 yıl
iyi davranan bir arkadaşa böyle gıcıklık ve terslikmi yapılır
Bir erkek neden gıcık davranır her kıza iyi bana gıcık?
Cevapla