Yüzüm çok temiz durduğu için iş yerinde zorbalığa çok uğruyorum ya da başka yerde başka ortamda kurban olarak kolay seçiliyorum iyi bir şey mi dezavantaj mı anlamadım bir de çocuksu suratım var :/ naif temiz yüzlüyüm :(
3 ay
Yüzüm çok temiz durduğu için iş yerinde zorbalığa çok uğruyorum ya da başka yerde başka ortamda kurban olarak kolay seçiliyorum iyi bir şey mi dezavantaj mı anlamadım bir de çocuksu suratım var :/ naif temiz yüzlüyüm :(
Cevap
3Cevap
Sessiz olma her denileni kabul etme kendi sorumluluğun haricinde bir iş yapma küçük görünmen iyi bişi fiziken ama iş yerinde bir duruşun karakterin olsun
Ya en ufak sesim ciktiginda fazlaca dedikodum yapılıyor ve dislaniyorum her tepkiyi denedim olmuyor anlamadım bir kavul göremiyorum
İş yerlerde dedikodu çok olur kimseye kendini kabul ettirme yalnz sonçta onlar senin iş arkadaşın çok samimi
olunmaya gerek yok
Öyle olmuyor ama bu sefer senin eksiklerin sürekli bulunuo çıkarılıyor dile getiriliyor üstüne oynuyorlar
Dmdn konşlmmı
Kesinliklee. Goz temasi kur daha ciddiye alinirsin. Bi de mizah, komiklik yapma
Aşkta avantaj işte dezavantaj
Yaş aralığın doğru mu peki senin
Evet doğru 30
Evli misin peki sen
Yok
Hım anladım işin nedir senin yani nasıl bir işyerindesin. Sırtlan neden çok orada?
Hastane
Stresli alan çünkü
Hemşiresin muhtemelen o zaman sen doğru mu
Rvt
İşin stresli olduğu gerçek fakat başkasıyla didişmek için bu kadar çok vakit bulabiliyorlarsa orada çalışanların sayısında fazlalık var demektir. Olayın bir de bu tarafı var. Eğer sadece işleriyle uğraşsalar işleriyle uğraşmaktan vakit bulamasalar bir başkasıyla didişmek için zamanlari da olmayacak
Rvt nin ne olduğunu bilmiyorum
Hayır ama genel olarak dedikodu çok fazla kadın sayısı çok olduğu için mobbing de çok var ego kasma vs
Kadının edepsiz olanı beni korkutur erkek iki cümleye bakar gururuna dokunacak iki kelime söylersen ya kavga edersin ya da havası iner Kenara çekilir ama edepsiz kadına ne söylesen fazla kaçar Ne söylesen eksik kaçar dahası edepsiz kadın dibi gözükmeyen su gibidir aklı olan insan öylesi Diple uğraşmaz Daha doğrusu öylesi tiple iletişim bile kurmaz
Rvt nedir diye baktım bir şey çıkmadı karşıma netten
Evt diyecektim
Hım anladım hemşiresin
Şehir hastanesinde misin yoksa küçük bir Devlet Hastanesi'nde mi
Üzücü
Ya çok kötü bir şey keşke bu kadar yumuşak durmasam
Sert olamıyorum ki olsam da karşı tepki karşısında geri çekiliyorum hassas ve takıntılı biriyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu okurken hissettiğin yorgunluğu anlıyorum çünkü naif görünüm bazen gerçekten insanların seni daha kolay yaklaşılabilir sanmasına yol açabiliyor 😔✨. Ama bu senin dezavantajın değil, sadece sınırlarını daha net göstermeyi öğrenmen gereken bir durum. Çocuksu ve temiz bir yüz güven verir, ama sen durman gereken yeri güçlüce hatırlattığında insanlar davranışlarını değiştirir 😊💪. Bu özellik bir yük değil, doğru kullanıldığında güzel bir avantajdır.