Her ortamda herkese güldüm ve sonrasında arkamdan konuştular biraz ağır olmak istiyorum yeni ortamlara bi işe başladım bana çocuk böyle yazmış bende gördüğünüz gibi yazdım sizce bu ağır olmak mı egoluluk mu?

Her ortamda herkese güldüm ve sonrasında arkamdan konuştular biraz ağır olmak istiyorum yeni ortamlara bi işe başladım bana çocuk böyle yazmış bende gördüğünüz gibi yazdım sizce bu ağır olmak mı egoluluk mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok saçma bir tavır takınmıssin ağır olmadığın ama taklit etmeye çalıştığın çok belli
Nasıl davranmalıyım peki
Cevap vermeyebilirsin
İş de yanıma geldi diyelim nasıl karşılamalıyım çünkü ben eski işim de herkese güldüm samimi oldum sonra arkamdan demediğini bırakmadılar
Ciddi bir tavırla sadece o ne derse konuştuğu konu hakkında konuş. Fazla bir şey söyleme ciddiyetini bozma
Tamam çok teşekkür ediyorum canım
Ağır olmak cevap yetiştirmek değil, hiç bir cevap vermeden ağır olabilirsin
Ya cevap vermek istedim bilmiyorum
Öğrenirsin zamanla sorun değil
Yaa sen de vur derken öldürmüşsün kızım bu egoluk değil ama ayarını yapamıyorsun
Ayy ne bilim
kimseyle çok fazla samimi olma atılan mesajlarada cevap verme niye yazmadığını sorarlarsa işim var falan de
Neden kendin gibi olamıyorsun ki
Ağır olmak
İyi edersin
Salla gitsin
Erkek mi bu
Evet
S ktr et tekmeyi bas hayır gelmez kimseden