Biraz ağır olmak istiyorum. İş yerindeki çocuğa böyle cevap vermek ego belirtisi mi?

Her ortamda herkese güldüm ve sonrasında arkamdan konuştular biraz ağır olmak istiyorum yeni ortamlara bi işe başladım bana çocuk böyle yazmış bende gördüğünüz gibi yazdım sizce bu ağır olmak mı egoluluk mu?

Biraz ağır olmak istiyorum. İş yerindeki çocuğa böyle cevap vermek ego belirtisi mi?
Biraz ağır olmak istiyorum. İş yerindeki çocuğa böyle cevap vermek ego belirtisi mi?
Cevapla