
İnsanı bezdirir, yıldırır, hayattan soğutur,
huzursuzdur, huzursuzluğunu sana bulaştırır,
düşünmeden konuşur, düşünmeden hareket eder,
çabuk unutur çünkü ona göre olanlar olağandır, senin de unutmanı bekler...
😏😏

Benim ustam tam da böyle biri..
Kimse sevmez..
Ama adam öyle görmüş..
Bana işimi öğretir, kimsenin öğrenemeyeceği şeyleri hemde..
E nazını çekmekte bize yakışır..
Çayını, kahvesini eksik etmem..
Lafına, sözüne kırılıp, trip atmam..
Kaldırması zordur ama zahmetsiz rahmette olmaz..
#Vesselam
Muhatab almamak en temizi işimi yapar mesaim bitince evime giderim lakin böyle insanlarla çalışmakta zordur yaa varlıkları bile huzursuzluk kaynağı...
Öyle aynen 😊
bazı şeyleri duymayacaksın görmeyeceksin işe profesyonel olarak bakacaksın her iş yerinde oluyor böyle şeyler sonuçta kimse kimse babasının işini yapmıyor salla başı al maaşı zihniyeti daha mantıklı
O kişiyi yok sayarım onun olduğu yöne bile başımı çevirmem kuzu, işe yarıyor inan ki :-)
Beni çağır kuzu canını okurum 😄
@NesliTükenmişErkek Oyyyyy sağolasın canım arkadaşım yaaa bitanesin , hemen çağırırım :-)
Ne demek canım ya 😊
@NesliTükenmişErkek :-) :-)
😊😊
Etkili yöntem 😘
Sağol kuzu :-)
Cevap
20Cevap
150 tane personelim 3 amir iki mudur 3 muhendisim var inan ne insanlar var hepsiyle calismak zorundasin ben 2 senedir sunu ogrendim isyerinde bir birde ciktiktan sonra evde kullanmak icin birer maske takiyorum hayali anlamissindir
Bu tipleri daima bosta olsa onayla, yani haklisin de, cunku gercekten insani yoruyorlar, yani ne muhabbet edilir nede mantikli bir soz duyarsin , o yuzden daima evet haklisin de o zamanla senden sogur merak etme
Bu sorunun cevabı için iş arkadaşlarıma sormam lazım ne hissediyorlarmış bana karşı diye:D
Hiç inanmam😊
Muhatap olmamaya çalışırım işime bakarım napiyim 😊
😘😘
❤😊❤
İşimi yapar günü bitirmenin düşüncesin de iş hayatı sürerim. Somut olmayı bilmek lazım, gerektiğinde duvar olmayı bilmek lazım oda işe yarıyor ve binayı tutmak zorunda :D
Ben takıntı yapmam uzun zaman önce öyle bir iş ortamım vardı ama o tür kişiler ya kendi istekleri ile ayrıldılar ya da bir şekilde çıkartıldılar...
Benim bulunduğum ortamda huzuru bozamaz şırınga ile kan alırım yani afedersin😅😅
Umrumda olmaz, bana uymak zorundalar. o geçimsiz huysuz ve aksi zımbırtılarını yanımda yapamazlar.
Öyle biriyim ama işimi iyi yaparım her ne yapıyorsam
Kendi işime bakarım, görevimi yaptıktan sonra başkalarının tavırlarının bir önemi olmaz.
Mecbur idare edeceğiz, atsan atılmaz satsan satılmaz... 😊
valla demekki bir zararın dokunmuş olacakki onlarda sıkıntı çıkarıyor. Hep karşındakini suçlamamak lazım
valla ne kadar cok mesafe koyar uzak durursan ve takmazsan o kadar iyidir.
Sen gelişine kafayı çakışına bırakırsın bence
@NesliTükenmişErkek ne dedin :D
Döversin yani 😄
@NesliTükenmişErkek hmmm bilmemmm yani hersey mumkundur :D
😄😄
Gerçekten çok zor bütün enerjisini alıyor olduğu gibi kabüllenmeyi başarmalısınız zorda olsa başarmalısınız kolay gelsin:))
Kendini yer bitirirsin önce, sonra görünmez olurlar.
Niye bir tutum sergilemek zorunda kaliyim. Bana ne kendi canini sıksın, umrum olmaz
kurallara uydukları sürece, benim haklarımı gasp etmedikleri sürece problem yok
Eski işyerimde yola getirmiştim bazılarını. Şimdi şükür sayımız az derdimiz de.
Bu nedenle serbest çalışmayı seçtim. Çok sinirimi bozanla iş ilişkilerimi kesiyorum konu kapanıyor.
Hiç çekemem. Ağzına, burnuna yapıştırırım. 😊
Aman sakin görmezden gel😊
Kafaya takmıycaksın rahat olmak lazım yoksa yıpranırsın ben öyle yapıyorum
Ben de huysuzlanırım. İki huysuz geçiniriz.
oyle birisini yanimda calisyormiyorum
Yok saymak en güzeli. Ben yokmuş gibi davranırım.
muhattap olmam onlarla
gerekmediği sürece muhattap olmam
Umrumda bile olmazlar. Yoklarmis gibi davranirim
Biyere kadar dayanırım
öyle insanları çalıştırmıyorum..
Üç maymunu oynamışlığım vardı 😅
Yoklar gibi davranırım, görme, den gelirim
bende huysuz geçimsiz olurum ya herro ya merro
hiç çekemem mümkün olduğu kadar uzak dururum
Hepsinden uzak dururum
Benim o asi insan
Onların dilinden
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar