Aynı iş yerinde çalışıp da anlaşamadığınız kişiye nasıl davranırsınız?

Aynı iş yerinde çalışıp da anlaşamadığınız kişiye nasıl davranırsınız?

Aynı iş yerinde çalışıp da anlaşamadığınız kişiye nasıl davranırsınız?
Hiç çekemem, iş icabı da olsa muhattap olmam
İş dışında hiç konuşmam
Ben uyumlu bir insanım herkesle anlaşırım
Mecbur kalmadıkça konuşmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bu soruyu benim başıma geçen bir olay olarak düşünmeyin! Amacım yorumlarınızı okumak ve oylamada yüzdeleri görmektir.
Aynı iş yerinde çalışıp da anlaşamadığınız kişiye nasıl davranırsınız?
Cevapla