Kimseye bir şey yapmam ama etrafımda çok fazla kötülüğümü isteyen, iyi mutlu olmama katlanamayan kişi var
3 ay
Kimseye bir şey yapmam ama etrafımda çok fazla kötülüğümü isteyen, iyi mutlu olmama katlanamayan kişi var
Bunun nedeni biri bir yanlış yapmıştır kendi yaptıkları kötülükler çıkmasın ortaya diye mağduru oynar o kişiye hem inadına kazık atar hem de intikam alır çünkü o kişi onun canını sıkmıştır kötü onun gözünde her yaptığı hatayı bildiği halde o kız suçludur çünkü yalan söylemek daha kolaydır ve doğruysa ettiğini bulmuştur olayı eksik anlatmak zorundadır çünkü yalan vardır işin içinde yalanı ortaya çıkar her şey ortaya çıkar öbürü dersek oda narsist sinsidir yediremez kendine ben bu kadar kötü insanım kuzenimi tuzağa düşüremedim yine olmaz oyunları çünkü kız bu oyunları yemez yurtdışına gider orada oyunlarına devam eder ama geri dönerse karalıcak çünkü onun da gizlediği şeyler vardır yani sizle alakası bazı insanlar kötüdür değiştiremezsin uzak durman gerekir onları umursamıcaksın oyunlarına gelmiceksin ben öyle yapıyorum yaşadığın şeylere rağmen güçlü olacaksın onlara benzemiceksin
Bu yazdıklarında kırgınlık ve biraz da yalnızlık hissediliyor 💔 Sen kimseye zarar vermezken kötülük görmek insanın içini acıtıyor. Şunu bil: Bazı insanlar kendi eksikliğiyle yüzleşmek yerine başkasının ışığını söndürmeye çalışır. Sen mutlu ve dengeli oldukçe, içinde çözülmemiş kıskançlıkları olanlar rahatsız olur 🌿 Mesele senin kötülüğün değil, onların iç huzursuzluğu. Enerjini koru, sınır koymayı öğren, herkesle aynı samimiyeti paylaşma ✨
Cevap
3Cevap
O insanlarla bağını kopar
Merhaba,
Çünkü onlar kötü insanlar...
İyiler vede kötüler olay zaten bundan ibaret
Haset işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?