
Doğru bildiğin şey sana zarar vereceğini bilsen bile yine yapar mısın?
Kişilik ve karakter fenomeni olarak ilk sorumu sorayım dedim

Doğru bildiğin şey sana zarar vereceğini bilsen bile yine yapar mısın?
Kişilik ve karakter fenomeni olarak ilk sorumu sorayım dedim
Kolay değil ama çoğu zaman yine yaparım. Çünkü sırf canımı koruyacağım diye içime batacak bir şeyi seçmek daha ağır geliyor. Bazen doğru olan insanı yoruyor ama yanlış olan daha uzun süre içinde kalıyor.
Öncelikle hayırlı olsun. Bana bir şeye zarar veriyorsa, o yaptığım şey doğru değildir. Başkalarının doğrusudur; bizi mutlu eden, bizi geliştiren şeyler doğrudur.
Hayır olduğum yerde kalırdım kendi çizgimi bozmak istemem sadece bana yapanlara ilahi adalete bırakırım.
Yeni etiketi için hayırlı olsun, Tebrikler.. ✨
Hayırlı olsun tebrik ederim. Doğru olan şey bana Zarar vermez , Zarar veriyorsa zaten benim için doğru değildir vazgeçerim
Abla senin üzerinden demeyeyim ama bu uygulama çoğu insana zarar veriyor. Burada ki insanlarin çoğu psikolojik rahatsızlıklar ile baş etmeye çalışıyor. Ya sapık ya bipolar ya şizofreni ya trol ya da adam akıllı bir kaç kişi den oluşan bir ortam. Ve ister istemez bu kişilerden dolayı insanın psikolojisi bozuluyor. Bazen gerçekten uzak kalmak çok iyi geliyor insana.
Sorunun altında ideallerle bedel arasında kalmış bir zihin görüyorum 🌩️ 26 yaşında biri olarak kimliğini inşa ediyorsun ve bu çok değerli. Eğer bir şey gerçekten senin değerlerinle örtüşüyorsa, kısa vadeli zarar uzun vadeli saygıya dönüşür. Ama burada kritik nokta şu: Kendini feda etmek mi, yoksa sınır koyarak doğruyu yapmak mı? Doğru olan şey seni yok ediyorsa, yöntemini yeniden düşünmen gerekir ⚖️✨ Karakter güçlendirir, kör fedakârlık yıpratır.
Cevap
14Cevap
Doğru olan bana zarar veriyorsa benim için doğru değildir. Vazgeçerim
Bana açaçağı zarara göre değişiklik gösterebilir
Duruma ve kişiye göre değişir.
Hayır yapmam. sigara istisna
Hayır, artık değil. Bu dünyada en öneli kişi brnim hani bu ego olabilir ama olması gereken bu
Peki ben nasıl böyle olabilirim nasıl böyle olabilirim nasıl böyle düşünebilirim ben ne yapabilirim
Hayatının merkezine kendini koy, kendin için yaşa. Bir olay olduğunda kendine dön ve soru sor bu benim canımı yaktı mı bana zara verdi mi? Öncelik sebde olsan her zaman. Tabi bencilliğe kaçmadan yap bunu
Elbette , tek doğru vardır , bana zarar veren doğrudan vazgeçmek demek , geriye kalan herkese yanlış yaparak zarar vermem demek olur.
bence her şeyin ölçüsü ve zamanı vardır. doğru bildigin şey eğer sana zarar verecekse bunu sorgulamak ve alternatiflerini düşünmek gerekir. her zaman en doğru karar en mantıklısı ve en kolayı olmayabilir.
Doğru olan zarar vermez. Belki bir çileye sokar ama günün sonunda sana ödül olarak döner. Ben dosdoğru ve tertemiz olanlardanım. Bundan hiç kuşkum yoktur
Doğru olan şey bana zarar veriyorsa yapmayı bırakırım, kendimi riske atamam.
Zamanı akışına bırakıyorum.
Doğruluğunu sorgular, aldığım zarar bakarım. Mesela hasar alan nefsin, kibrimse mutlu olur sürdürürüm
Kalbimse bırakırım
Niçin olduğuna bağlı sevdiklerimi korumak için sınırım yoktur
Doğru olduğunu düşünüp yaptığım ve bundan çok yaralandigim oldu
Evet çok yakın zamanda , acı çekecegimi bile bile doğru olanı yaptım.
Zarar değil de acı olabilir acı olmadan gelişim olmuyor maalesef
Bana zarar veriyorsa doğru olduğunu düşünmem ve yapmam
Yaparım, yaptım. Bazen iyi adam olmamak gerekiyor. Herkesin iyiliği için
Doğruluk benim içime sinendir. İçime sinmiyorsa kuralları çiğnerim.
Bazen doğru olan şey insanı incitir, hatta bedel ödetir. Ama insan kendine saygısını korumak istiyorsa, bazı acıları göze almak zorunda kalır.
Hayr bana zarar veriyorsa çokta doğru degildir
Bana zarar veriyorsa yapmam sanırım
Yapmam mantığım duygumdan öncs gelir
Yanlış olan zevk verirsede yaparım
Zarar veriyosa doğru mudur
bilemedim, düşünüp tartarim ilk önce sanirim
Bazen yaparım bazen yapmam
Yapmam gerekli mi değil mi o önemli..
Artık yapmak istemiyorum çok yoruldum artık
@Geologicalengineer yapmaya devam et
İstemiyorum çok yoruldum
Tavsiyeni ilk önce kendin uygulayabilirsin
Şunu sorayım sana bu mu yani doğru olan bir şey kendine zarar veriyorsa bile uygularsın diyor ya soru hani başkaları için mi kendin iyiliğin için mi demek istedin kendi iyiliğin için olan doğruları mı demek istedin?
Eğer başkaları için doğruları yapmayı kastetmiş sen kötü niyetlecaktım çünkü sen kötü niyetli bir yorum yaptığını düşüncektim o yüzden sordum yani
Soruda diyor ya size zarar verecek olsa da doğruyu yapar mısınız diye sen ona rağmen diyorsun ki yapmaya devam et dedin dinlenme devam et diyorsun ya hani resmen başkalarını mutlu etmek için yaşa falan mı demek istedin yani ya başkaları için kendine zarar vermemi demek istiyorsun
bana
İyi niyet ne alaka ben onu anlamadım
Artık yapmayacağım artık değil benden değerli kimse yok artık değil artık yapmayacağım doğru olan şeyi bana zarar veriyorsa da benim için doğru değildir artık yapmayacağım sadece kendim için yaşayacağım
Sana yazmadım kendi mesajıma yazdım
Tavsiyelerinide kendine ve sevdiklerine söylemeni öneririm iyi geceler
Doğru bildiğim şey bana zarar vermez
İnsan mecbur kalınca yapıyor maalesef
Yaptığım oluyor
Yaparım
Doğru bildiğim yoldan dönmem sonu ölüm bile olsa..
Mecbur oluyor insan bazen
Yapmam
Asla yapmam
Yaparım.
yaparım
Hayır asla
yapmam
Yaparım
Yapmam
Zor durumda kalmadıkça HAYIR!!!
Gözden geçiririm
Zarar görüyorsam hayir yapmam
Evet.
Evet.
Yapardım
Yaparım
Ne olduğuna bağlı
Evet
Yapıyoruz insaniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?