Doğrularla yaşamak♾️

Doğru sıkıcı hale mi geldi?
Doğrularla yaşamak♾️

Doğru sıkıcı hale mi geldi?
Hep vicdanım ile hareket ettiğim için, doğru neyse onu yapıyorum. Tabi ki bazen içimdeki duygularım, fazlaca özgür tarafım güzel olanı yapmak istiyor. Ama mantığımı da devreye sokup, kendimi aşırılıktan koruyorum. Çünkü her güzel gelen şey o anda zevk verse de, zarar kar açısından hesaplanınca zarar fazla çıkabiliyor. O yüzden de dengede tutmaya çalışıyorum. Kendimi tamamen akışa bırakmıyorum..
Doğru olanı yapmaya çalışıyorum genelde bana yakışanı ama bazen yanlış yola sapmalar oluyor güzele kaymalar mükemmel değilim her insan gibi yanlış yapabilirim
Sen inanılmaz doğru birisin bence mükemmeliyetçilik var ben de de var o
Teşekkür ederim😊
Ama dogru olan o kimse mükemmel değil olmasi gereken o
Ben teşekkür ederim
Duygularımı kenara bırakır, yapılması gereken neyse onu yaparım. En dipteyken bile doğru olan hep kendimi geliştirmemdi, depresyondayken sınava çalıştım, dipteyken ağır işlerde çalıştım falan çünkü o polyana zamanları atlattık. Ve şuanda bu güçlü duruşumun ekmeğini yemeye başladım.
Just do it. Mentalitem bu.
Genelde doğru olanı yaparım çünkü vicdanımın sesi uzun vadede daha huzur verir. Ama bazen kalbim öyle baskın olur ki, güzel gelenin peşinden giderim. İnsanız sonuçta, hislerimizi her zaman kontrol edemeyiz. Önemli olan, yaptığın seçimle barışık olabilmek. Deneyimlerim bunu öğretti.
Cevap
11Cevap
Bana güzel geleni yapıyorum ancak bana güzel gelenler doğru olmalı..
canımın istediğini yaparım genellikle.
Bana doğru ve güzel olanı yaparım
tamamen duruma gore. eger yaptigim sey yanlis oldugunda baskalarina zarar verecekse canimin istedigini yapmaya hakkim yok. onun disinda benimle alakali ve basit bir seyse canimin istedigini yapmayi tercih ederim
Denklem belli diyorsun
yess
Bana güzel geleni yaparım, o an kafama ne eserse...🙃
Haydaaaa
Noldu
Yerine göre. Çok hoşuma giden bir şeyse onu yaparım ama değmeyecekse doğrudan şaşmam
Hoşuna gitmesi neye bağlı
Doğru, İnsanlara değil de, ahlaka, vicdana, mantığa göre doğru ise;
Doğru olanı yaparım.
Doğru; topluma göre doğru ama vicdanıma ters ise;
Bana güzel geleni yaparım.
yolum yol değil de ben manzarasını seviyorum ajajsjsjsjskskdk güzel geleni yapıyorum tavsiye etmem
Daha çok doğru olanı ama aşk konularında bana güzel geleni yaparım.
İçime sineni yaparım o doğru ve güzeldir benim için..
Doğru olan neyse o olsn
Bana güzel gelen kesin abuk sabuk bir seydr
Bana güzel gelen bir başkasının zararına dokunuyorsa doğru olanı yapardım
İşimde doğru olanı , hayatımda bana güzel geleni yaparım.. artık doğrular kime göre neye göre doğru
Bana her güzel geleni yapsaydım ohooo😄 Doğru olanı yapmak gerek her zaman
Dogru olani yapmak zaten icten ice güzel degil mi? Yalansiz yaşamak
Doğru olanı yapmaya çalıştım hep şu yaşıma kadar.
Kendi doğrum olanı. ✨
Doğru doğrudur
Değildir senin için doğru olan başkası için yanlış olabilir mesela.
Ama doğru bir tanedir … dediğin denklemde en az birimiz yanılgıdayızdır….
Kimse yanlışını kabul etmez ama ona sorsak o da benim doğrum doğrudur der 🤣
Evet ama doğrunun sana bana göresi yoktur ksjsjsj
İnsanların yanılgısı vardır 😏
Bilemem o kadarını. Ama mesela kimi ark alışkanlıklarına ahlak dışı dışı diyorum adam diyor ki bana göre normal. İşte bana göre ahlaklı olan da onlara anormal geliyor. 😄
Bunu ben matematik dersi verirken bile yaşıyorum… öğrenci diyor ki sonuç 5
Hayır sonuç 7 diyorum
Bence böylesi doğru diyor
….
Ama doğru sonuç bit tane 😂
Herkesin doğrusu kendisine doğrudur boş ver 😂
Hayır doğru bir tane … işim onu öğretmek boşveremem 😂
İşte bazı konular da göreceli ben bu bir tabloyu güzel ve hoş bulurken kimisine manasız ve kötü gelebilir bunun gibi. Senin dediğin bilimsel olarak kanıtlanmış. İki kere iki dört gibi buna beş diyen olsa da doğru 4 🤣 ne kadar çok konuştuk yine hahah
Bence az bile konuştuk
Senin dediğin konuş öyle: zevkler ve renkler tartışılmaz bu bir kay dedir ve bu doğru bir kaydeder…
Beğeniler de o işte. Güzel olan görecelidir.
Bazı güzellik göreceli değildir ama mutlak güzeldir
Mesela ne
Böyle sorarsan mesela sen demem gerekir 🙃
Ben mi güzelim çok mersi ✨👼
Ben teşekkür ederim değil misin?
Ben kendimi beğeniyorum görsel olarak.
Göreceli değil bak
Hahah ne desem bilemedim şimdi 😄
Haklısın diyebilirsin şu an Şahmat ♟️ oldun hem de mutlu bir Şahmat… bilginize ;)
Santranç sevmiyorum ben sayılmaz 😂
Tebriki hak ettim ama kabul et sjsjjs
hem senin gönlün oldu güzelliğini örnek vererek kavramsal konuyu da kazandım haklı çıkarak 😏
Zekiyelik yaptın doğru 😄
Sokrat doğurtma yöntemi aklıma geldi. 🧐o da olabilir. Doğrudan kuşku uyandırıp sonuca erişmek. Dnmölşl
Sokrat yöntemleri sana işlemezdi bunlar benim istemsizce olan bir şey
Niye bana işlemez 🧐
Çünkü yöntemleri ezbere biliyorsun
Kısmen öyle sghjhh
Hak verdin bana yani
Doğru olanı yapmak daha mantıklıdır ama
Ama
Bana güzel gelen genelde doğru oluyor jdndn
Doğru insanım diyorsun
Dogru olan guzel gelir
Kesimlike
Her zaman doğru olan
Her zaman
Nasıl mutlu hissedeceksem onu yaparım
Ne mutlu eder
Konudan konuya değişecek bir durum bu
Örnek
içimden nasıl geliyorsa
İçin nasıl
içim nasıl mı. Dur açıp bakıcam ama fermuarını bulamadım nerde bu ! Ya Sana zahmet bir yardımcı olursun. içimi açıp bakabilirsin.
Oooo bunu beklemiyordum olmaz üşürsün hava soğuk sıkı sıkı bir ceket mi versem
😂😂 teşekkür ederim çok centilmensin ama benim dışım değil, içim üşüyor.
Hmmmm içini ısıtacak bir kitap bir masal bir şiir veririm ozaman
Yok Masal şiir fayda etmiyor bana. içim soğudu benim.
Çözülür öyle deme … kış olmasa yaz da olmazdı… şimdi üşüyorsa demek ki kor gibi yanacaktır doğru zamanda 😊
Doğru zamanda ve doğru kişiyle ama şimdi Tadı tuzu olmayan bir yemek düşün "tek başına" ne kadar lezzet verebilir ki?
Haklısın her şey ikş tane göz 👁️ el 🖐️ kulak 👂 kalpte iki kalp birleşince lezzet olur diyorsun
Hay aklınla bin yaşa aynen öyle diyorum.
Hay aklınla bin yaşa aynen öyle diyorum...
Thanks
Doğru olduğuna inandığımı
Yalan yok güzel geleni
Bana yakışanı.
Doğrudan şaşmam
Dogru olani cogunlukla
Doğru olanı
Doğru olanını yaparım her zaman
Bana güzel geleni
Doğru olanı yaparım
Doğru olan her zaman
Bana güzel geleni
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?