Yaptığım şeyden dolayı kötü hissetmiyorum artık haksız mıyım?

Babam emekli oldu ve artık çalışmıyor tamamen keyfi şekilde yani maddi seviyemiz kötü verdikleri okul harçlığı ancak karnımı doyurmaya yetiyordu bana en temel ilk çamaşırı alışverişi bile yapmıyorlardı liseye yeni geçtiğim yıl insanların tarzı vs dikkatimi çekti kötü hissettim kendimi benim gibi durumu kötü olan sayısı çok azdı bende o yılda bir soru açmıştım işte içimi dökmüştüm birisi yanıt yazdı ben sana burs vs veririm diye safım tabi ve de küçüğüm karşılıksız sandım sonra benden foto vs istemeye başladı bir şekilde ikna etti ilk nud€ mi atmış oldum sonra gerisi de geldi arkadaşlar 1 kişi iken oldu 10 kişi çünkü o adam daha sonra para atmamaya başladı nasıl olduysa bilmiyorum her şey daha da ilerledi uygulamalara girdim müşteri buldum ha 1 kişi ha 10 kişi kafasındaydım ve ztn bu kişiler çok ta bir şey atmıyorlardı şimdi düzenli olduğum bir kaç kişi var 3 yıl olacak buna başlayalı ilk zamanlar çok berbat hissediyordum zaman geçtikçe alıştım bütün ihtiyaçlarımı o paralarla görmeye başladım ailemi sorsanız onların verdikleriyle alıyorum sanarlar birde övünürler e diyemiyorsun tabi yüzlerine bu paranın bedelini nasıl ödediğini ama şu an hiç kötü hissetmiyorum bana hiç bir katkısı yok ailemin üstüne üstlük baskıcılar helalinden kazanmama bir işe girmeme de izin vermezler çok bakabiliyorlarmış gibi her neyse benim hikayem de böyle buraya kadar okuduysanız teşekkürler kendi açınızdan yorum da yaparsanız sevinirim.

Güncellemeler
3 ay
Bakireyim yaptığım şey sanaldan arkadaşlar esc falan değilim yani ön yargı göstermeyin
Yaptığım şeyden dolayı kötü hissetmiyorum artık haksız mıyım?
Cevapla