Bebeğimi kaybettikten sonra psikolojik olarak çok dağıldım, kendimi nasıl toparlarım?

Yaşadığım olaydan dolayı kendime bakmayı bıraktım psikolojik olarak da kötü oldum şimdi toplamam gerekiyor kendimi nasıl düzelteceğim bilmiyorum bir insan 11 haftalık da olsa bebeğini kaybedince dağılıyormuş ben öyle oldum şu an unutmasam da bir ara toplamam gerekiyor kendimi bunun farkındayım

Bebeğimi kaybettikten sonra psikolojik olarak çok dağıldım, kendimi nasıl toparlarım?
Cevapla