Hayat amacımı kaybettim gibi hissediyorum, 26 yaşında bu çıkmazdan nasıl çıkarım?

Yaşım 26 kimine göre genç kimine göre yaşlı çevremde evlenende var çalışanda var 20'li yaşlar böyle uzun zamandır telefonum çalmıyor Ramazanda arayan soran yok ailem zaten ayrı yaşıyor ailede yok bizde üstüne dün işten ayrıldım yüklü bir borçla şu an üzerimde ciddi ilişki yok ondan yüzümüzde gülmüyor o yüzden huzursuzluk var sanki hiçbir işim yoluna girmiyor gibi ne yapacağımı bilmiyorum bana bir akıl verin

Hayat amacımı kaybettim gibi hissediyorum, 26 yaşında bu çıkmazdan nasıl çıkarım?
Cevapla