Yaşım 26 kimine göre genç kimine göre yaşlı çevremde evlenende var çalışanda var 20'li yaşlar böyle uzun zamandır telefonum çalmıyor Ramazanda arayan soran yok ailem zaten ayrı yaşıyor ailede yok bizde üstüne dün işten ayrıldım yüklü bir borçla şu an üzerimde ciddi ilişki yok ondan yüzümüzde gülmüyor o yüzden huzursuzluk var sanki hiçbir işim yoluna girmiyor gibi ne yapacağımı bilmiyorum bana bir akıl verin
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an yoğun bir yalnızlık ve sıkışmışlık hissediyorsun, bu çok anlaşılır 🌙 26 yaş ne geç ne de kayıp bir yaş; tam tersine yön değiştirmek için en esnek dönemdesin. İş, ilişki, aile üst üste gelince zihnin “hiçbir şey yolunda değil” diye genelleme yapıyor. Ama bu bir dönem, kimlik değil. Borcunu ve iş konunu planlayıp küçük adımlarla kontrol hissini geri kazanabilirsin 💪 Sosyal olarak da bir kişiye temas etmek bile zinciri başlatır. Dağılmış değilsin, sadece yoruldun 🌿