Hayat amacımı ve sevincimi kaybettim. Hissettiklerim sizce düzelir mi?

Merhaba

ben 26 yaşımdayım, 7 aylık evliyim. Lisans mezunuyum fakat ev hanımıyım. Eşim imam ve küçük bir köyde yaşıyoruz. Son zamanlarda (2-3 aydır) hayattan sıkıldım. Mutsuzum. Eşimle konuşuyorum nasıl hissettiğim konusunda fakat o beni çoğunlukla anlamıyor ve nankörlükle suçluyor. Bazen anladığını haklı olduğumu söylüyor.
ben hayatım boyunca hiç ev işi yapmadım. Bu yüzden şu an hayat monoton geliyor. Eşim de ev işlerinde %30 yardımcı oluyor ama evlilikten sonra eşim ilgisizleşti duygusal olarak. Paylaşımları azaldı. Sürekli telefonda… bazen mutsuz olduğumu bile anlamıyor. Bu yüzden huysuz olduğum için kavga ediyoruz. Bir de maddi ve manevi olarak desteklerini hep yüzüme vuruyor. “Bulaşıkları yıkadım yaa” ya da “sana şu elbiseyi almıştım o yüzden parayı biraz dikkatli harcamamız lazım” gibi…

benim eşimden önce hayatım oldukça zor geçti uzun yıllardır psikolojik ve psikiyatrik tedavi alıyorum. Eşim bunları biliyor. Ama bazen unutuyor galiba …

Sizce bunlar ufak sorunlar mı veya düzelebilir mi? Yoksa çözümü yok mu?
Eğer varsa nedir? Çok yorgunum….

Hayat amacımı ve sevincimi kaybettim. Hissettiklerim sizce düzelir mi?
Cevapla