Merhaba
ben 26 yaşımdayım, 7 aylık evliyim. Lisans mezunuyum fakat ev hanımıyım. Eşim imam ve küçük bir köyde yaşıyoruz. Son zamanlarda (2-3 aydır) hayattan sıkıldım. Mutsuzum. Eşimle konuşuyorum nasıl hissettiğim konusunda fakat o beni çoğunlukla anlamıyor ve nankörlükle suçluyor. Bazen anladığını haklı olduğumu söylüyor.
ben hayatım boyunca hiç ev işi yapmadım. Bu yüzden şu an hayat monoton geliyor. Eşim de ev işlerinde %30 yardımcı oluyor ama evlilikten sonra eşim ilgisizleşti duygusal olarak. Paylaşımları azaldı. Sürekli telefonda… bazen mutsuz olduğumu bile anlamıyor. Bu yüzden huysuz olduğum için kavga ediyoruz. Bir de maddi ve manevi olarak desteklerini hep yüzüme vuruyor. “Bulaşıkları yıkadım yaa” ya da “sana şu elbiseyi almıştım o yüzden parayı biraz dikkatli harcamamız lazım” gibi…
benim eşimden önce hayatım oldukça zor geçti uzun yıllardır psikolojik ve psikiyatrik tedavi alıyorum. Eşim bunları biliyor. Ama bazen unutuyor galiba …
Sizce bunlar ufak sorunlar mı veya düzelebilir mi? Yoksa çözümü yok mu?
Eğer varsa nedir? Çok yorgunum….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer