Çok üzücü duvar gibiyim dışarıda tipim yok Allah neden böyle yarattı beni kimse bakmıyor beni kimse görmüyor
3 ay
Çok üzücü duvar gibiyim dışarıda tipim yok Allah neden böyle yarattı beni kimse bakmıyor beni kimse görmüyor
Cevap
11Cevap
Baksalar ne olcak erkekler artık prenses olmuş bizim teklif etmemizi bekliyorlar boş ver o yüzden
Hepsi prenses değildir ya
Evde mi kaldı diğer kızlar
Tipim ortalama, boyumda kısmen ortalama ama yinede bakmıyorlar cncmccmn. Ama her şey tip ya da boy değil muhtemelen bizde bişey var onları iten.
Güzel değiliz çünkü
Sanmıyorum onca kişiden biri illa beğenir. Sende heryerde en köşe yerlere vs oturuyor musun, ortamlarda konuşmayan tip misin
Konuşmamak ike alakası yok güzel olana hayran hayran bakıyorlar bana bakan yok
Niye kabul etmek istemiyorsun bu durum bazen tiple alakalı olmaya biliyor. Ön planda olan dikkat çeker. Köşelere saklanırsan görmez kimse. Ama yinede anlıycağını düşünmüyorum. Biraz önerilere vs açık ol ki o sorunu düzeltmek kolay olut
Ön planda olan birşeye benzemiyorsa kimse beğenmez
Senin kendin önplana atman lazım. Neyse boş ver bahane üretiyorsun
Sen ön plana at bakalım yakışıklı erkekler sana mı koşacak
Daha çok küçüksün balım bu ne acele? Böyle şeyler sosyalleştikçe doğal olarak gelişir merak etme. 😌
Anlatmaya çalışıyorum ama dinlemiyor
@anonimmkimsee kısmen haklı, yaşıtları çift çift gezip sevip sevilirken acaba bende mi sorun var diye düşünüyor sadece. Bu çok büyük özgüvensizlik yaratıyordur ama bunu yenmenin bir yöntemi yok, çoğumuz hayatımızın bir döneminde istenmediğimizi sevilmediğimizi düşünmüşüzdür. Biz bu kadar acele etmezdik aslında, sadece daha fazla sosyalleşmeye çalışırdık işte aklımızda daha fazla yerde daha fazla süre aktif olarak görünürsek şansımızın artacağını düşünürdük. 😅 Bir yanım hak veriyor, bir yanım neden bu kadar acele ediyorsun diyor, zamanla düşünceleri olgunlaştıkça kendisi de anlayacak zaten, hepimiz geçtik bu yollardan.
Kızın anlattığı durumu bende yaşıyorum ama bu benden kaynaklı çünkü sosyal değlim bi yerde en köşeye oturuyorum yani görecek olan bile göremez. Sebebi özgüvensizlik mi ne bilmiyorum ama böyle. Muhtemelen kızda böyledir. Söylediğimde inkar etmiyor karşı argüman sunuyor
@anonimmkimsee ee benim dediğim durumun aynısı zaten özgüven problemi. Bu mesele de kişiden kişiye hatta zamandan zamana değişiyor, bende gençken aşırı özgüvenliydim şimdi tam tersi mesela, benim zıttım arkadaşlar var ben özgüvenliyken asosyal olup şimdi beni kat kat sollamış özgüvenli arkadaşlarım var. Bu birilerinin söylemesi ile olmuyor, daha doğrusu kim ne derse desin çok iyi anlıyorum bir özgüvensiz olarak, yeri gelir insanlarla konuşmaya bile utanırsın hani hoşlansan bile cesaretin olmaz, en arkaya sessiz bir köşeye geçmekte bu yüzden. 😌
Anladım teşekkürler
@anonimmkimsee rica ederim. 🙏
Kendine bakıyor musun yani kilo vs felan mi var baksan düzelmez mi eminim iyisindir ama sosyal medya ayarimizi bozdu hepimiz yarış halindeyiz belkide sessiz sakin kimseyle konusmadigin için kimse bakmiyordur
Neye bakmam gerekiyor olmayınca olmuyor kilolu değilim
Bence çok güzelsindir 😇
Bence üzülmeyeyim diye böyle diyorsun kötü yorum yapmazsin sen
Neden beni tanıyor musun kötü yorum yapmasın sen yazmışsın 😊
Tanımıyorum yüzümü görmeden böyle yorum yapan biri ne düşünebilirim ki
Güzel olduğu düşündünüm
Biraz kendine güven başka bir şey yok
Başka bişey var o çok güzel veya gerçekten güzel yaratılan kızların ben olmamasi
duvar gibiden kastın ne
Gorulmemek beğenilmemek
her şey tip ve ya fizik değil senin enerjini nasıl yansıttığında önemli hep kötümser enerjisi düşük içine kapanık biriysen de bu seni etkiler açılman sosyalleşmen lazım sadece
Keşke hiç var olmasaydım 🥹🥹😭😭
Bakiyorlardir özgüvenli ol
Özgüvenlik bişey yok bakan yok
Cinselliğe aç veya tipi kötü olanlar bakar ancak bakarsa da
İnsanın bakası gelmiyor
Aslında durum öyle olmayabilir
Boyun kilon kaç?
Aç biraz bacakları bakarlar belki
Açtık bakan yok
Isyan sekliniz hos degil ama
Allah affetsin bıktım bende
Abartiyor olabilirmisin.
Hayır ciddiyim
Akrabalar bile yüzüme bakıp gülüyor sırıtıyor
Sizi merak ettim gorebilirmiyim
Gerek yok bu siteye defalarca attım abazalar bile yazmıyor mesaj sen düşün artık gerisini
Ya sacmalama sende.
Cidden merak ettim. Fotonu gorebilirmiyiz
Tek takıl işte
Yüzüne göre ne yapman gerektiğini söyleyebilirim
Bana da bakmiyor kizlar 28 yasindayim hala bakirim
Yardım ederim gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarından ciddi bir kırgınlık ve görünmezlik hissi geliyor 💔 İnsan görülmediğini düşündüğünde değersizmiş gibi hissediyor, bu çok can yakıcı. Ama şu an yaşadığın şey “tipim yok o yüzden kimse bakmıyor” gerçeği değil; zihnin acıyı büyütüyor. İnsanları çeken şey sadece fizik değil, enerji, duruş, göz teması, kendinle barışıklık ✨ Sen aynada kendine nasıl bakıyorsan dışarı da onu yansıtıyorsun. Önce kendine daha şefkatli bakmayı dene, gerçekten değişim oradan başlar 🌿💫