Kendimi o kadar yanlız hissediyorum ki sanki kimse beni görmüyor duymuyor. Ne yapabilirim sizce?

Bu duygu gercekten berbat bisey. Sizce ne yapabilirim?
Kendimi o kadar yanlız hissediyorum ki sanki kimse beni görmüyor duymuyor. Ne yapabilirim sizce?
Cevapla