Çocukken değersiz görülünce yetişkinlikte özgüven, sosyallik ve iletişim nasıl etkileniyor?

Çocukken o kadar insan yerine konulmadık ki büyüyünce birden lafımıza bakılır oldu

İşin kötüsü artık yön program çizecek bilgimiz varsa da ona inancımız yok

Öyle ki bir toplulukta bile konuşup kendimizi ortaya koymaya çekinir olduk. Hatta bu çekinme hali öyle arttı öyle arttı ki en sonunda kişiliğimize aykırı bir şekilde asosyal etti bizi

İletişime hasret hale gelip en güzel çağlarımızı dipte köşede kalarak geçirdik

Çocukken değersiz görülünce yetişkinlikte özgüven, sosyallik ve iletişim nasıl etkileniyor?
Cevapla