Eski ilişkide yaşadığın nefretini niye bize, tanımadığın insanlara kusuyorsun?

İyi kötü bir şeyler yaşadın. Umduğun gibi olmadı bitti. Nefretinizi o kişinin üzerine kusmak yerine niye burada bize kusmaya çalışıyorsunuz? Sürekli bir genelleme hakaret, saçma sapan çıkarımlar. Bu derinlik ya da akıl kârı değil.

Eski ilişkide yaşadığın nefretini niye bize, tanımadığın insanlara kusuyorsun?
Cevapla