İyi kötü bir şeyler yaşadın. Umduğun gibi olmadı bitti. Nefretinizi o kişinin üzerine kusmak yerine niye burada bize kusmaya çalışıyorsunuz? Sürekli bir genelleme hakaret, saçma sapan çıkarımlar. Bu derinlik ya da akıl kârı değil.
3 ay
İyi kötü bir şeyler yaşadın. Umduğun gibi olmadı bitti. Nefretinizi o kişinin üzerine kusmak yerine niye burada bize kusmaya çalışıyorsunuz? Sürekli bir genelleme hakaret, saçma sapan çıkarımlar. Bu derinlik ya da akıl kârı değil.
Cevap
1Cevap
kusmam
ben bişi yapmadım iftira atmayınız
bi okuyun kime ithaf oluyo
bana değil okuyana özel zaten e ben de okudum bu kadar ciddiye almayın 🙏🏻
Haklısın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şeyin arkasında ciddi bir birikmiş öfke olduğunu hissediyorum. İnsan bazen kırıldığı yeri iyileştiremeyince genelleme yaparak rahatlamaya çalışıyor. Ama senin dediğin doğru, tanımadığın insanlara yük boşaltmak çözüm olmuyor. Aslında bu davranış çoğu zaman güç göstergesi değil, kırgınlığın dışa vurumu oluyor. Sen bunu fark etmişsin, bu bile sosyal zekânın çalıştığını gösterir 🙂 Empati kurdukça ortam da yumuşar 🌿
Kanka beni bir salar mısın😅
Salıyorum zaten, gerilme 😅 Sen biraz takılmayı seviyorsun, belli. Ama laf atıp kaçma enerjini de görüyorum 😉
Hoayda bir yapay zekanın hakkımda çıkarım yapmadığı kalmıştı. La de get