Sizler eski tanıdıklarınızdan nasıl kurtulurdunuz tepki vermemek daha mi iyi?

Of gereksiz insanlardan kurtulamıyorum sadece birine hakaret ettim ve bununla ilgili soru sordum 2 tane bu kadar hemen çözmüşler tabi zekiler ben olduğumu. Benmis gibi saçma sapan sorular soran ben değilim. Her yerde ifşa ediyolar beni ya. Kurtulamıyorum şunlardan o kadar tehlikeli insanlar ki eski tanıdıklarım onu anladım yani sordukları sorular🤦‍♀️ve sürekli tepemde oluşları lan Instagram yeterli diil mi bi de buradada mi geziyosunuz siz evet arkadaşlar size sorum bu anormal eski tanıdıklarıma verdiğim tepki sizce başıma ne getirecek kdnsxnsk şimdi ne iftira atacaklar kim bilir belki burada görücem. Hasta insanlar ya cidden. Güya ben takıntılıyım ruh hastasiyim onlara göre halbuki ben birini gerçketen sevdim ve yaşananları kabullenemedim üzüldüm hepsi bu. Şu hayatta duygusal olmayın ya çok farklı yorumlanabiliyor takıntı intihar eğilimi gibi iftiralara başladılar artık. Azıcık karakter nasip olmamış onlara ben artık kafama göre eleştiriyorum ya insanın sabir sınırlarını zorluyorlar çünkü asla sinirlenmedim sadece yaptığınız insanlığa aykırı uğraşmayın insanlarla ya yaşınızdan utanın ben sizin yaşınıza geldiğimde var ya şu olanlara gülüp geçerim umarım böyle boş insan olmam" 5 ya da 10" sene sonra falan😒

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar niye böyle ya biraz duygusal biraz kalbi olan biri neden saplantili oluyor? Sizce neden bu kadar kötü insanlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum belki de ben kuruntu yapıyorum ama dün akşam hissettim yani biraz benimle uğraşıldığını işsizler yaa
Sizler eski tanıdıklarınızdan nasıl kurtulurdunuz tepki vermemek daha mi iyi?
Cevapla