
Artık kavuşmalıyız.. nefret ediyorum uzak kalmaktan.😒
#MrsCansell ❣

Artık kavuşmalıyız.. nefret ediyorum uzak kalmaktan.😒
#MrsCansell ❣
Çok önemli değil. İnsanlar gelip geçicidir ve ben bir seyyahım. Bazen zihinlerde gezerim bazen de gönüllerde tozarım. Yeni insanlar bulmalıyım. Ben böyleyim.
🤦🏻♀️Çok sinir bozucu bi durum..
Ama harbiden o kişiyi seviyorsam mutlaka hayatımda yer alır aksı taktirde çevremde olmaz.
Cevap
7Cevap
Kötü bir duygu oluyor boşluğa düşmüş gibi. ama zaten bağlandığım bir insan yok hiç şu an.
Harbiden ya çok sevdiğim bir dostum var hiç real de karşılaştığımız olmadı mümkün de değil fakat artık buna da bir son vermek gerek uzakta olmakta bi yere kadar yani
Uzaklık olabilir mesafeler olabilir..
Ama bir insanı hayatımda gerçekten istiyorsam fizanda da olsa gider görürüm
Berbat..
Mutlaka bir yolunu bulurum kavuşmak için..
Çok kötü ya insanlar değilde çocuğumdan ayri kalmıştım. Zaman geçmiyor. Sonuçta oda benim kankim gayet iyi anlaşıyoruz :) bol bol yoluyor ama olsun
Ya zaten öylesi bir tane var hayatımda o da taa Rusya da.. 7/24 yanımda olsa da sıkılmayacağım tek insan ama uzak olmak çok sinir bozucu..
Bence de artık mutlu son olsun ve biz dengimize denk gelelim ✨
Berbat bir duygu keşkelerle dolu oluyor
Belki de alışmak lazım..
Bir yanın eksik gıbı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?