Neden İnsanlar Eski Sevgililerine Karşı Hep Bir Kin Bir Nefret Besliyor?

Genel olarak söylüyorum bunu insanlar eski sevgililerinize karşı neden baş düşmanınız gibi davranıyorsunuz. Tamam ayrılmak bence çok normal doğal bir şey kızgın da olabilirsiniz geçmişten dolayı ama yinede insanlar bence çok abartıyor. Ben şahsen çok kötü ayrılsam bile bu kadar büyütmem ve ona karşı bir kin-nefret beslemem. Sizin görüşünüz nedir bu konu hakkında? Eski sevgilileriniz ile halan görüşür müsünüz veya ayrılınca nasıl bir tavır izlersiniz?
Neden İnsanlar Eski Sevgililerine Karşı Hep Bir Kin Bir Nefret Besliyor?
Neden İnsanlar Eski Sevgililerine Karşı Hep Bir Kin Bir Nefret Besliyor?
Cevapla