Genel olarak söylüyorum bunu insanlar eski sevgililerinize karşı neden baş düşmanınız gibi davranıyorsunuz. Tamam ayrılmak bence çok normal doğal bir şey kızgın da olabilirsiniz geçmişten dolayı ama yinede insanlar bence çok abartıyor. Ben şahsen çok kötü ayrılsam bile bu kadar büyütmem ve ona karşı bir kin-nefret beslemem. Sizin görüşünüz nedir bu konu hakkında? Eski sevgilileriniz ile halan görüşür müsünüz veya ayrılınca nasıl bir tavır izlersiniz?
Neden İnsanlar Eski Sevgililerine Karşı Hep Bir Kin Bir Nefret Besliyor?
Aslinda o nefret kisminin iki taraftan birinin tavriyla alakasi var ben kimseye dusman degilim ama bir iki tanesi okadar serefsizdi ki onlar mutlu olmasin isterim sahsen geri kalaniyla bir sikintim yok ama görüşmuyorum da aldatti ayrildim bu sefer de barismiyorum diye evin önune geldi b3ni zor duruma dusurdu affettim bir daha aldatti istemiyorum dedim baskasiyla gorusmeye basladim cocuga gidip aramizdan cekil vs demis onla da arami bozdu surekli fakeden baska nolardan arayip duruyordu polise bile sikayet ettim ama bir halt olmadi tabi sen olsan böylr birinin mutlu olmasini ister misin (bu arada nişanlandi da anca öyle kurtuldum ona kötüluk yapma pesinde degilim ama mutlu da olamasin hem serefsiz aldatti hem de hayatima devam etmek istedigimde sevdigim insanla arami açtı affetmiyorum napim )
Off ama senin adına gerçekten çok üzüldüm 😔. Yani tabikide bu durumda evet normal ama bazısı hiçbir şey olmasa bile gerçekten çok abartıyor bence. Senin adına da çok üzgünüm umarım bunlar geçer ve mutlu olursun 😊
Bence abartıyor çoğu insan. Bize ayrışldık ama hala eski sevgilimle arkadaşız ve hep kendime bunu başarabilmemiz çok güzel diyorum çünkü millet bir birinin arkasından saydırır ken biz arladaşız hala
İşte bende bunu diyorum ne güzel bir şey sizinki. Yani tabi arkadaş kalın demiyorum illa herkese ama yinede çok abartıyor insanlar. Belkide ne kadar güzel anın mutlu zamanları onla geçirmişsin ne gerek var bu nefrete. Sizi gerçekten tebrik ediyorum helal😊
Teşekkür ederim. Bife ayrıldığımozda bile nir birimizle geçirdiğimiz iyiki kötü bütün zamanşar için bir birimizi teşekkür ettik ve ayrılsak bile hala bir birimizi her konuda destekliyoruz
Evet kesinlikle yani gerçekten anlamıyorum insanları sonuçta iyi kötü belki kaç ay belki kaç yıl sevgili olmuşsun o kişiyle iyi kötü bir sürü anınız var. Bana çok saçma ve abartı geliyor bu işte
Aynen yani düşman olmaya gerek yok yani. Zamanında sevmişsinki sevgili olmuşsun. Sevdiğim biri kötü bir insan olmayacağı için zaten ayrıldıktan sonra da kötülemem. Kötüleyen hakkında da iyi şeyler düşünmem şahsen
O kadar haklısın ki sonuna kadar katılıyorum bunlara keşke herkes senin gibi düşünse ama nerdee. Neyse bende düşünmem öyle yapanları da doğru bulmuyorum