Moralim bozuk arkadaşlar. Yeni bi şehre geldim kardeşim vs burada. Ama hiç yaşıt arkadaşım yok. Çok yalnız hissediyorum. Niye?

Sosyal bir insanım. Kardeşim ve arkadaşları iyi ki varlar ama yaş olarak benden küçükler. Yaşıt arkadaş istiyorum, mutlu değilim o yüzden. Canım sıkılınca hadi çıkalım diyeceğim biri yok arkadaş olarak
Moralim bozuk arkadaşlar. Yeni bi şehre geldim kardeşim vs burada. Ama hiç yaşıt arkadaşım yok. Çok yalnız hissediyorum. Niye?
Cevapla