Kaygı çağımızın hastalığı mı, yoksa bir uyarı mekanizması mı?

Kaygı ne tamamen bir hastalıktır ne de sadece bir sorun; aslında insanı korumak için var olan doğal bir uyarı mekanizmasıdır. Ancak belirsizlik, hız ve sürekli baskı arttıkça bu mekanizma durmadan çalışır hâle gelir ve işlevini kaybedip yıpratıcı olur. Bu yüzden çağımızda kaygı, sınırı aşıldığında hastalık gibi yaşanır.
Kaygı çağımızın hastalığı mı, yoksa bir uyarı mekanizması mı?
Cevapla