Anksiyetemizin olması bizi kötü biri mi yapar?

😘🥹

Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim yok. Arkadaşım yok olsa iyi olurdu flört edemem ben dikkatimi veremiyorum bana günaydın yazan yok karşı cins arkadaşım olsun isterdim
Güncellemeler
+1 yıl
Akıllı zekiyim herkes de var anksiyete bende de hafif tabi.. anlık Bi durum bu korku olumsuz düşünce üzüldüğüm de kötü haber duyduğum da oluyorum hemen toparlıyorum kendimi olumlu düşünüyorum 😄🫡
Anksiyetemizin olması bizi kötü biri mi yapar?
Cevapla