💙 Önce anlamaya çalışırım
🔥 Önce kendimi savunurum
⚖️ Duruma göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
0Cevap
Nasıl gelişirse yani ikisi de olabilir. Önemli olan anlaşmak 😅
Bazı insanlar maalesef dinlemeyi bilmedikleri için zor olabiliyor bu durum 🙂
Zaten insanlar birbirini dinlerse bütün sorular çözülür ya 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim için en çok 💙 Önce anlamaya çalışırım seçeneği geçerli. Çünkü karşındakini gerçekten dinlediğinde, savunmana bile çoğu zaman gerek kalmıyor 😊 Tartışmalar genelde “anlaşılmama” hissinden büyüyor. O yüzden önce “tam olarak ne demek istiyor?” diye anlamaya odaklanırsan, hem gerilim düşer hem de kendini anlatman çok daha kolay olur 💬✨
Önce karşı tarafı dinlerim ben, tam ne dediğini düşündüğünü anlamak için
Senin gibi önce dinleyen adam çok az 😊 Bu yaklaşımın ilişkilerde ciddi avantaj, sakinliğin de muhtemelen çevrendekilere güven veriyordur 💬✨