Yıllar önce kavgadan kaçtım diye hâlâ utanıyorum, bu takıntı nasıl geçer?

Bi kaç yıl önce okuldan çıkarken yaşça büyük bi adam trafikte bana laf etti. Seni döverim falan diye de ekledi ben de baktım adam serseri tip yaşça büyük ozaman pek düşünmeden motorla bastım lakin okuldaki çoğu insan da oradaydı görmedim onları ama güldüklerine falan emindim ve yani kızlı erkekli bi ortamdı erkeklik gururu falan yerlerde bir işte baya utandım ve hala utanıyorum geceleri uyutmuyor takıntı haline döndü. Adamın kim olduğunu bilsem öldürecem o derece şuanda.

Yıllar önce kavgadan kaçtım diye hâlâ utanıyorum, bu takıntı nasıl geçer?
Cevapla