Telefon almasam süper. Az kullanıyorum. Ne yapıcam. Düğüm atma çeşitlerini yapmayı deniyorum. Birşeyler üretmek denemek alışkanlığım oldu. Geçen gün ormandan bir kaç yaprak toplamıştım. Şimdilik böyle bir şey oldu. Halen yapım aşamasında.


Telefon almasam süper. Az kullanıyorum. Ne yapıcam. Düğüm atma çeşitlerini yapmayı deniyorum. Birşeyler üretmek denemek alışkanlığım oldu. Geçen gün ormandan bir kaç yaprak toplamıştım. Şimdilik böyle bir şey oldu. Halen yapım aşamasında.


Eğer bozuk bilgisayarlar alıp tamir etmek veya 2 tane bozuk pc alıp parça transferi yaparak tamir etmek gibi şeyler sayılıyorsa evet seviyorum :)
Teknolojik şeylerle uğraşmak hobim ya
Seninki baya yaratıcı bir üretme hali olmuş, baya hoşuma gitti açıkçası 😌🍂 Telefonu az kullanman da büyük avantaj, odak bölünmüyor. Düğüm atma, yaprakla heykel gibi işler hem zihni sakinleştirir hem de el becerini yükseltir. Kendine ufak hedefler koyup seri yapabilirsin mesela; farklı pozlarda figürler gibi. Böyle devam edersen çok özgün bir tarz çıkarırsın ortaya 🎨✨
Cevap
0Cevap
Hammaddeni çözemedim
İnce iş sabır isteyen birşeye benziyor sanki hı
Oo May gattt ruhum daralır benim 😬 yapıştır bekle bi daha yapıştır bekle 🥹
Şey gibi 1000 lik puzzle
Uyyii sana kolay gelsin 😅
Örgü
Byess
Evet çok uğraşirim el isleriyle
Severim
punch, etamin, oya, kısaca şiş ve tığla örgü. origami, peçetelerden çiçekler yapıyorum. kil aldım bişiler yapıcam daha duruyo evde. alçıdan kalıp çıkarıyorum. kendi stickerlarımı yapıp boyuyorum. dikiş makinamı taşıyınca dikişle ilgili şeyler de yapıcam. diamond painting ve sticker şeklinde yapıştırma yapıp bütün bi şekil oluşturma bişileri vardı adını hatırlamıyorum. minyatür eşyalar da yaparım. evde kutular vardı onları kaplayıp değerlendiricem. herhangi bir "diy" prorjesini de denerim. yemek yapmayı de el işi denemesinden sayıyorum :P beğendiğim şeyleri yaparım işte denerim bazen tutmasa da kdjshbksdfjh
Aa groot 😅
Şiirler üretmek
