Lise son sınıf stresinden bunaldım, özgüvenimi ve enerjimi nasıl toparlarım?

artık aşırı yoruldum ve bunaldım. Lise son sınıfım şu an fakat sinirlerim çok bozuk normalde çok konuşkan pozitif biriyimdir insanlara saygılı güler yüzlü davranmaya özen gösteririm. Ama artık kimseye sabrım kalmadı çünkü kendimi iyi hissetmiyorum kendimi asosyal gibi görüyorum. Bunun en büyük sebebi de şu an okuduğum okulum okuldan kimseyi sevmiyorum sınıftakilerden öyle nefret etmiyorum ama sevmiyorumda konuşmak istemiyorum onlarla konuşmak hiç içimden gelmiyo açıkçası 1 tane yakın arkadaşım var ama ikimizde artık okuldan bıktık ve bu ikimizin arasını da çok etkilemeye başladı sanki o da benden fazlasıyla sıkılmış gibi normal olarak. Korkuyorum benimle görüşmek istemez diye ayrıca eve geldiğimde kafamdaki düşüncelerden zor ders çalışıyorum. Havalar da kötü olduğu için kimseyle görüşmek istemiyorum ya böyle çok çıkmaz bi döngüdeyim gibi her günüm aynı farklı bi gün geçirmiyorum neredeyse yazın özgüvenimi geri kazanıyorum ama şu 3-4 ay nasıl geçiricem günlerimi hiç bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum.

Lise son sınıf stresinden bunaldım, özgüvenimi ve enerjimi nasıl toparlarım?
Cevapla