Orta okulda okulu bıraktım, kendimi nasıl geliştirebilirim?

Orta okulda okulu bıraktım smdi 18 yaşındayım ve bir b*ok yapmıyorum evde oturuyorum tek yaptım şey elbise almak makyaj yapmak artık okul için geç kaldım kendimi nasıl geliştire bilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Açık öğretime yazıldım ama kafam basmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize çok teşekkür ederim söylediklerinizi tabiki aldım hemen açık öğretime yazılıp kurslara gitcm
Orta okulda okulu bıraktım, kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla