Ortaokul mezunuyum ve kendimi geliştirmek istiyorum?

ortaokulu bitirdikten sonra derslerim kötü olduğu için okulu bıraktım. fazla bir şey yok aklımda. bişiler öğrenmek istiyorum ama anlamıyorum fazla :D ya da anlatmıyorlar gıcık oluyorum. mesela nasıl olduğunu, neden olduğunu ve detayları anlatmıyor sadece söyleyip geçiyor >:( çok sinir bozucu :D kitap, belgesel, film ya da tavsiye :) hadi bişeyler önerin bana?
Güncellemeler
+1 yıl
cosmos belgeseli dedilerde sevmedim
Güncellemeler
+1 yıl
yardım edin :D
Ortaokul mezunuyum ve kendimi geliştirmek istiyorum?
Cevapla