Lise terkim kendimi geliştirmek istiyorum ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar 19 yaşındayım lise 1 den terk etmiştim evde boş boş oturuyorum çalışıyordum çalıştığım yer iflas etti. kendimi geliştirmek istiyorum ne bileyim insanlığa dünyaya faydalı olmak istiyorum bazı insanlar beni eziyor eğitimsizim diye beni hor görüyorlar bıktım artık ne yapmalıyım?
Lise terkim kendimi geliştirmek istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla