Lise mezunuyum, kendimi nasıl geliştirebilirim?

Zaten geri kafalı ya da başka türlü görmüyorum kendimi ama daha çok geliştirmek istiyorum. Bir de lise mezunu olmak ayıp mı? Herkes keşke okusaydın vs. Diyor da..
Lise mezunuyum, kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla